15.2.16

Sista veckan på kursen

Sista seminariet avklarat och det blev ett seminarium där vi tog upp allt vi inte hunnit med under veckorna. Bland annat gick vi igenom de appar och hemsidor man hittat vilket gav ny inspiration samt nya tankar kring hur man kan arbeta med digital teknik.

Jag påbörjade även slutuppgiften idag efter att ha tagit en lugn helg. Dock insåg jag att jag kanske skulle arbetat lite i helgen då jag har långt kvar till mål. Analysen känns som att den kommer li omfattande och jag behöver sortera ut litteratur som stämmer överens med mitt resultat. Dessutom måste jag lämna in på torsdag istället för fredag då jag har en begravning att närvara på under fredagen.

Vi är inne på sista veckan nu och denna blogg, hemsida, skrivportal kommer snart att lämnas in. det betyder att jag inte kommer uppdatera så mycket mer efter onsdag. Förmodligen kommer jag lämna in redan på tisdag då praktiken kommer i vägen för inlämningstiden. Synd att sluttiden inte var en minut i tolv istället :)

I morgon kommer jag därför summera kursen och allt det arbete jag gjort. Vi får väl se vad det leder till.

//Johanna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar